Преподаване, доброта и разум



Седях на дивана в една къща под наем в Олбъни, отчаяно се опитвах да остана топъл с чаша горещ чай и да мисля за малкото си преподавателско шоу миналата седмица. Спомням си предишната нощ, когато трябваше да преподавам три момичета, които бяха много развълнувани, че правят киш, пай кожички, кифлички и круасани. Лежах в леглото и се чудех дали ще бъда експерт в това, защото исторически имах трудности да обясня на хората как да правят нещо. Започнах сериозно да се чудя какво правя, защо мисля, че знам достатъчно, за да мога да науча някой как да правят нещата, в края на краищата, отпаднах от кулинарното училище. Но тази сутрин пристигна, защото беше сигурно, носех панталоните на главния готвач, приемах рецептата, ножа за кроасани, смелостта си и тръгвах към вратата. Всичко ще бъде наред; Ще бъда добре.

Оказа се, че съм добре, успях да обясня нещата доста добре на развълнуваните момичета, където те произвеждаха най-красивия киш, кифлите с канела и дори първия си опит за кроасани. Вкусът е добър и естествен; хубаво е да дам част от мен на хора, които искат моите знания. Чувствам се като че ли нямам възможност да практикувам много доброта напоследък, не защото съм станал лош, просто се установих по стария начин на отшелника си. Но в последния ден на преподаване на часовете, влязох в колата си и се обърнах към една бездомна жена и тя ме помоли за пари.

Видях тази жена преди това на същия паркинг, понякога е сама и понякога има малки деца на количката. Тази сутрин бях дал последната си парична сума на един бездомник и нямах пари, за да му го дам и бях съкрушен. Казах му, че нямам пари в портфейла си, но ще му купя сандвич в кафенето. Не се интересува от сандвичи. Той живееше в хотел с малкото си момиче, което не беше с него този ден, и искаше да знае дали ще платя за хотелската му стая.

Попитахмето му и къде оценявах хотела, че ще отида там и ще плащам само за една или две нощи. Когато започна да ми казва къде се намира, разбрах, че това е в доста скрита част на града. Ако ме познаваш, знаеш, че нося емоциите си на ръкава си и сигурно ме е прочел за секунда и каза: "Може би ще ме вземеш там" и за пръв път си помислих какво правя. , Знаеш ли, за част от секундата, аз наистина си помислих да го сложа в колата си, да го закарам до неясна част от града, да плащам за неговата стая за няколко нощи и да донеса него и дъщеря му храна.

Мноо се радвам, че първите ми мисли винаги са били добри и мислени за тези, които са били по-малко щастливи, но аз също бях щастлив, че днес спрях и помислих за момент. Спомням си, че веднъж бях в Париж и бях изключен от $ 70.00, като съм бил приятен. Бях ядосан, шокиран и уплашен. За секунда по-късно имах друг сценарий, който играеше в главата ми и това се състоеше в това, че го заведох в хотела, той ме помоли да видя дъщеря му, той отвори вратата и някои мъже ме сграбчиха, портфейла ми беше откраднат и завърши с мен нарязани на малки парченца.


Най-накрая му казах, че не мога да му помогна и се почувствах зле. За първи път някой ме помоли за пари, които не им дадох, и се почувствах тъжен. В крайна сметка намеренията ми бяха добри, но здравият ми разум спечели този път. Може би щеше да е добре, ако го заведа в хотела, но имаше шанс всичко да не свърши, както мислеше моят шеф на Поляна.

Този ден се научих да нарисувам граница между обич и страх и когато се върнах при колата си, си спомних един цитат от Одри Хепбърн: "Докато застаряваш, ще откриеш, че имаш две ръце, една за да си помогнеш Аз, други, за да помагам на другите. “Този ден беше един от дните на„ помагане на себе си “и признаване на страха и се чувствах добре, за да вляза в колата си този следобед.

0 Response to "Преподаване, доброта и разум"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel